Comissió Informativa Permanent
Celebra les seves sessions ordinàries abans de cada Ple ordinari i extraordinari, i amb una antelació mínima de dos dies hàbils respecte a la convocatòria del Ple Municipal, el qual se celebra l'últim dijous dels mesos de gener, març, maig, juliol, setembre i novembre.
Competències de la Comissió Informativa:
- Estudiar, informar i consultar aquells assumptes que hagin de ser sotmesos a votació al Ple o que estan essent tractats per part de l’Equip de Govern o l’Alcalde/-essa.
 - Fer un seguiment de la gestió de l’Alcalde/-essa, del Govern Municipal i dels Regidors i Regidores que ostenten delegacions, sense perjudici de les competències de control que corresponen al Ple.
 - Esdevenir un espai en el que regidors i regidores puguin sol·licitar informació relacionada amb l’actuació del Govern i per a què aquest informi periòdicament sobre les qüestions principals de la seva gestió.
 
Composició
Presidenta: Il.lm. Sra. Roser Colomé Soler (iVDV) - Alcaldessa
Vocals:
- Sr. Xavier Fernández Rey (iVDV)
 - Sr. Joan Vicente Mérida (iVDV)
 - Sr. Marcel Mas Maltas (iVDV)
 - Sr. Joan Manel Verdaguer Font (PSC-CP)
 - Sr. Manuel Fernández Arellano (PSC-CP)
 - Sra. Yolanda Lorenzo Garcia (UPVV)
 - Sra. Sandra Álvarez Torné (UPVV)
 - Sr. Albert Vidal Tasa (UPVV)
 
Secretari: el Secretari de l’Ajuntament o funcionari en qui delegui.
                
    Darrera actualització: 17.09.2025 | 09:01