Dijous 6 de març, a les 17:00 hores, l’Ajuntament de Vilanova ha organitzat a la biblioteca Contravent una sessió informativa per apropar l’administració electrònica a la ciutadania.
Com funciona l’administració electrònica, quins són els tràmits i gestions més habituals, què és un certificat digital i com aconseguir-lo... Aquestes són algunes de les qüestions que es tractaran el proper dijous 6 de març durant la jornada que organitza l’Ajuntament de Vilanova en relació al servei del Ministeri de Política Territorial “L’Administració a prop teu”, amb la col·laboració de la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS) i l’Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS).
La iniciativa pretén apropar l’administració electrònica a la ciutadania per enfortir la cohesió social i territorial, combatre la bretxa digital i reforçar la igualtat d’oportunitats, treballant així per una administració més útil i propera per a tots els ciutadans.
La sessió informativa, dirigida a facilitar la gestió dels tràmits electrònics amb les institucions assenyalades, també facilitarà l’obtenció dels mitjans digitals de firma:
Durant la sessió s’oferirà, a més a més, assessorament i suport tècnic als ciutadans sobre el tipus de tràmits que poden realitzar-se en l'INSS i en la TGSS:
Per a més informació, podeu consultar el document adjunt a aquesta notícia.