Exposició Gegants del Vallès Oriental
Els gegants de la comarca com mai s’havien vist abans
Gegants del Vallès Oriental continua un projecte editorial que posa en valor la cultura popular des d’una mirada disruptiva i contemporània. Lluny de ser un catàleg, l’obra convida a conèixer el territori a través de la veu íntima dels seus protagonistes.
Les imatges inèdites, realitzades amb un plató fotogràfic d’estudi, s’allunyen de la fotografia documental per oferir una mirada artística que, juntament amb la narració en primera persona, humanitzen aquests personatges.
L’objectiu és posar en valor la dimensió humana dels éssers que representen, i el profund vincle emocional i identitari que mantenen amb la seva comunitat.
Es consolida així una col·lecció de llibres, complementada amb exposicions itinerants. La present mostra inicia el seu recorregut el setembre de 2026 a Cardedeu i visitarà diferents municipis del Vallès Oriental.
Comissari de l’exposició: Mariano Pagès