Xerrada "Prevenció de furts a la gent gran. Mimoses i sembres"
Divendres, 13 de juny de 2025 de 17:00h a 18:00h
La Policia Local de Vilanova ha organitzat dues sessions informatives dirigides especialment a la gent gran, el col·lectiu més afectat per aquests delictes.
- En el mètode de les "Mimoses", els/les delinqüents s'acosten a la víctima de manera afectuosa per guanyar-se la seva confiança i, sense que se n'adoni, li roben joies, cadenes o altres objectes personals.
- En el mètode de les "Sembres", distrauen la víctima llençant objectes a terra, com monedes o claus, i aprofiten aquest instant per sostreure-li la bossa, la cartera o objectes de valor.
Si en voleu saber més o com prevenir aquest furts, no falteu a les sessions programades!
- Divendres, 13 de juny, a les 10:00 h. al SAIAR.
- Divendres, 13 de juny, a les 17:00 h. al Casal d'Avis.
Aquests delictes es basen en la distracció i la confiança, per això és important informar-se i estar alerta! Aprenent a identificar aquests enganys, evitem caure en aquestes trampes!
No hi caiguis!