El TAD realitza més d’un centenar de sortides durant els primers dos mesos de funcionament

Dijous, 13 de juny de 2019 a les 12:05

El nou servei de transport va posar-se en funcionament el passat 8 d’abril

El nou servei de mobilitat que va iniciar el passat 8 d’abril, el TAD (Transport a Demanda); un servei de transport públic que té com a objectiu millorar la connexió entre els barris i el nucli urbà, ha realitzat un total de 121 viatges durant els mesos d’abril i maig. El servei es troba en fase de prova pilot fins a principis de juliol.

Si durant el mes d’abril el total de sortides va ser de 39, durant el mes de maig han estat 82 les expedicions realitzades, un increment considerable del 110,26%.

L’Ajuntament i l’Associació de Municipis per la Mobilitat i el Transport Urbà, amb la col·laboració dels taxistes de Vilanova i de Vallromanes, valoren molt positivament la respostes per part dels veïns i veïnes de Vilanova a l’hora d’utilitzar aquest nou servei.

El servei funciona de dilluns a divendres de nou del matí a vuit del vespre i té un cost d’un euro per l’usuari. Per fer la reserva del servei caldrà trucar, a ser possible el dia abans, al telèfon 900 69 65 66.

Els menors d’edat fins als vuit anys han d’anar acompanyats d’un adult i dels 8 als 18 anys si han de viatjar sols han de portar una autorització que es pot trobar i tramitar a les oficines de l’OAC de l’Ajuntament. 

Darrera actualització: 13.06.2019 | 12:12