Empresa i Teixit productiu
Regidor/a titular: Sr. Sergi Ruiz i Vilar
Objectius del Pla d'Actuació Municipal per la legislatura 2019-2023
COMERÇ, EMPRESES I AUTÒNOMS
La feina de cercar la implantació de noves empreses que aportin recursos que millorin l’entorn del municipi ha estat important. Volem seguir impulsant la captació de noves inversions i implementacions d´empreses que permetin seguir creixent d’una manera ordenada, tan en polígons industrials existents com, un cop exhaurits, en altres emplaçaments, lluny dels espais urbans.
Mantindrem:
El programa Vilanova Empren, destinat a les vilanovines i vilanovins que vulguin tirar endavant un projecte d´empresa o comerç a Vilanova.
La recerca de noves inversions per part d’empreses que fomentin l’ocupació i generin recursos per afrontar projectes de millora per a Vilanova.
Noves Propostes:
- Crearem una borsa de professionals i autònoms del municipi per fer-ne difusió dels serveis oferts.
- Propiciarem l’estesa de la fibra òptica a tot el municipi
- Estudiarem la viabilitat de la creació d'un Centre de negocis pels petits empresaris i autònoms , perquè puguin gaudir d'un espai físic i adequat per establir-se.
- Creació del servei d’atenció o punt d’informació per a les empreses per interrelacionar l’empresa i l’administració, recollint demandes.
- Fomentarem auditories d’estalvi energètic.
- Impulsarem la creació de la Unió de comerciants
- Potenciarem el comerç local i col·laborarem amb estratègies comercials per atraure nous clients.
- Aprofitarem la proximitat del Circuit de Catalunya per establir més sinergies en l’àmbit empresarial i comercial.
- Potenciarem l’agrupació de comerciants per fer campanyes que impulsin les vendes dels seus productes.