Comunicació

Regidor/a titular: Sr. Jordi Vall-llovera i Calmet


Objectius del Pla d'Actuació Municipal per la legislatura 2019-2023

COMUNICACIÓ i TRANSPARÈNCIA

Qualsevol persona té dret a conèixer la informació que hi ha a les administracions. Aquest dret va en consonància a la bona administració i a la democràcia, reforça la facultat de control de la gestió pública i garanteix un bon ús dels recursos públics. Fruit de la transparència de les institucions i un bon coneixement de la realitat creix el sentit de confiança de la ciutadania.

A més, l’Ajuntament ha de facilitar que els ciutadans puguin fer electrònicament qualsevol

tràmit que fins ara feien presencialment. En aquest sentit l’Administració pot estar “oberta”

els 365 dies de l’any durant les 24 hores.

Per això:

  • Crearem l’oficina de suport al registre electrònic de l’Ajuntament (per assessorar com accedir a les noves xarxes telemàtiques).
  • Modernitzarem les TIC a l’Ajuntament per simplificar les tasques administratives.
  • Mantindrem l'edició del VIU VILANOVA i la televisió per internet com a eina de difusió i comunicació.
  • Seguirem enviant el butlletí digital setmanal per seguir difonent notícies del municipi d’una forma periòdica.
  • Crearem una via d’informació directa amb els ciutadans per difondre diàriament notícies rellevants, ampliant les xarxes socials.
  • Adequarem la seu electrònica perquè tots els ciutadans puguin saber en tot moment en quin punt es troba el seu procediment.
Darrera actualització: 27.11.2020 | 17:12